Možnosti nákupu

  1. Nákup přes internet (nejběžnější způsob)
  2. Nákup přes telefon - stačí když nám zavoláte na zákaznickou linku v pracovní dny od 13.00 do 17.00 hod
  3. Osobní nákup - potěšte nás svou návštěvou na prodejně ve Valašském Meziříčí v pracovní dny od 13.00 do 17.00 hod

Obecný přehled

  1. Vítejte na stránkách internetového obchodu
  2. Platební měnu (CZK/EUR) můžete přepínat v horní liště napravo.
  3. Hlavní nabídku najdete přehledně rozdělenou v horní liště nebo na levém boku
  4. Na stránce s produkty vidíte zobrazení v mřížce (výchozí), nebo můžete přepnout na seznam.
  5. Produkty můžete seřadit podle ceny, názvu, skladové dostupnosti, požit filtry barev, atd.
  6. Kartu s produktem můžete zobrazit dvěma způsoby. První je rychlý náhled - zjednodušená karta se zobrazí ve vyskakovacím okně, nebo kliknutím na obrázek produktu či tlačítka "Zobrazit" se dostanete na plnohodnotnou kartu produktu.
  7. Na jedné kartě produktu mnohdy najdete více kombinací/variant/velikostí, vidíte dostupnost na skladu, obrázky, podrobné informace, případné videa, specifikace produktu, soubory ke stažení, komentáře s možností přidat vlastní komentář, možnost zaslat nám dotaz k produktu, možnost uložit do seznamu přání, vytisknout, sdílet na sociálních sítích, nechat si zaslat email při znovu-naskladnění.

Krok za krokem, jak zde nakoupit

  1. Našli jste produkt ke koupi, pokud má produkt varianty, zvolte správnou variantu (barva/velikost) kliknutím na požadovanou možnost. Některé varianty nemusí být dostupné, vždy u každé varianty vidíte informaci o stavu skladu (Skladem ihned k odeslání, Na cestě..., Vyprodáno, atd.), někdy nejde varianta či produkt zakoupit - chybí tlačítko "Přidat do košíku" - produkt je nedostupný.
  2. Zvolte požadované množství (přednastaveno obvykle 1ks) a klikněte na tlačítko "Přidat do košíku", vyčkejte, dokud neuvidíte potvrzení, že byl produkt úspěšně přidán do košíku. Pokud Vám shop při pokusu o přidání do košíku hlásí "Na skladě není dostatečné množství" - může jít o poslední kus skladem, který již máte v košíku (nejde přidat další kus), nebo chcete přidat do košíku větší množství, než máme skladem.
  3. Zvolte, zda pokračovat v nákupu, klikněte na "Pokračovat v nákupu" nebo přejít k objednávce "Objednat".
    K procesu objednání se dostanete rovněž tlačítkem "K pokladně", které najdete v nákupním košíku. Košík je nahoře vpravo a dá se rozbalit přejetím nebo kliknutím počítačové myši.

Kliknutím na "Objednat" nebo "K pokladně" se dostanete se do procesu objednání (5 kroků a odeslání objednávky):

1. Shrnutí

Vidíte celkový nákup a aktuální skladovou dostupnost. Můžete upravit množství produktu, nebo položku z košíku odstranit. Pokud máte slevový kód, napište kód do příslušného pole a potvrďte kliknutím na "OK" - cena se sníží. Vidíte již přednastavenou cenou dopravy, kterou můžete později změnit dle způsobu doručení a celkovou cenu.

Pokračujte kliknutím na zelené tlačítko "Pokračovat v objednání >"

2. Přihlásit se

Nyní máte tři možnosti:

1. Registrovat se jako nový zákazník - doporučujeme pro získání věrnostních slev a editaci historie objednávek.
Registrace má 3 kroky: 1. vyplníte email a kliknete na "Registrovat", 2. vyplníte jméno, zvolíte si heslo a kliknete na "registrovat", 3. vyplníte adresu a kliknete na tlačítko "Uložit"

2. Přihlásit se jako již registrovaný zákazník – vyplňte přihlašovací údaje a přihlaste se

3. Rychlá objednávka - jednorázový nákup bez registrace – Stačí vyplnit základní povinné údaje označené hvězdičkou (*). Přicházíte tím o věrnostní slevy, možnost dalšího rychlého nákupu bez vyplňování adres a pohodlnému přístup k editaci stavu a historie objednávek.

Po vyplnění pokračujte kliknutím na tlačítko "Pokračovat v objednání >", nebo "Registrovat" a "Uložit", nebo "Přihlásit"(dle volby možnosti přihlášení nebo registrace)

3. Adresa

Kontrola adresy pro doručení a fakturační adresy. Možnost úpravy, doplnění nebo změny adres.

Pokud chcete k vaší objednávce přidat komentář nebo zanechat zprávu, napište ji zde.

Pokračujte kliknutím na zelené tlačítko "Pokračovat v objednání >"

4. Doručení

VYBERTE ZPŮSOB DORUČENÍ - DOPRAVCE

Vidíte již přednastaveného dopravce a ceny za doručení - můžete jej změnit kliknutím na kolečko před logem dopravce.

Pokračujte kliknutím na zelené tlačítko "Pokračovat v objednání >"

5. Platba a odeslání

Vidíte celkový nákup a aktuální skladovou dostupnost.

Na základě zvoleného typu dopravy se zobrazují některé platební možnosti, klikněte na určitou možnost platby:

- Zaplatit Dobírkou - platba v hotovosti při převzetí zásilky (může být zpoplatněno - částku vidíte na tlačítku)
- Zaplatit bankovním převodem - platba předem na bankovní účet (zdarma)
- Zaplatit on-line platební kartou nebo expresním bankovním převodem - platba ihned platební kartou VISA, MAESTRO, MASTERCARD nebo pomocí internetového bankovnictví ze své banky u vybraných bank (zdarma)
- Zaplatit v hotovosti na prodejně - platba v hotovosti na prodejně při osobním převzetí (zdarma)

Pokračujte kliknutím na zelené tlačítko zvolené platby


Odeslání objednávky

Zkontrolujte prosím všechny náležitosti objednávky a objednávku odešlete kliknutím na tlačítko "Potvrdit objednávku"

Hotovo! Vidíte potvrzení objednávky, nákupní košík by měl být prázdný

Potvrzení bylo rovněž zasláno na Váš email, pokud se něco nepovedlo, neváhejte nás kontaktovat.

Co bude dál? Objednávku zpracujeme co nejdříve, obvykle ihned, nejpozději následující pracovní den a vždy Vás budeme informovat o každé změně na Váš email. Kdyby nastal problém, budeme Vás neprodleně kontaktovat.



V případě výskytu jakéhokoliv problému nás neváhejte kontaktovat na telefonu uvedeném v horní liště.


Nepřišel Vám potvrzující email?
Zkontrolujte prosím, zda byla objednávka dokončena, nákupní košík by měl být prázdný. Zkontrolujte prosím správnost Vaši emailové adresy v editaci svého účtu. Špatný email nebrání v odeslání a vyřízení objednávky, objednávka bude standardně vyřízena.

Objednávka nejde dokončit z důvodu nějaké chyby?
Někdy se stane, že některé prohlížeče internetu nejsou plně kompatibilní a může se vyskytovat chyba, která brání v dokončení objednávky. Nejčastější problém bývá s identifikací země v nastavení internetového prohlížeče, kdy náš systém kontroluje z jaké země nakupujete z důvodu výpočtu ceny dopravce a může se stát, že objednávka nepůjde dokončit. Neváhejte nám zavolat na telefon uvedený v horní liště. Pokud Vám shop při pokusu o přidání do košíku hlásí "Na skladě není dostatečné množství" - může jít o poslední kus skladem, který již máte v košíku a nejde tak přidat další kus, nebo chcete přidat do košíku větší množství než máme skladem.